Otel şehrin göbeğinde, gidilecek hemen her yere yürüme mesafesinde. 3 gün boyunca görmek istediğim her yere yürüyerek gittim. Çalışanlar güleryüzlü ve yardımsever. Yalnız seyahat edenler için çok uygun bir otel. Fakat çok büyük bir dezavantajı var. Uyumak çok zor. Hemen önünden geçen anayol sebebiyle günün her saatinde ciddi bir gürültü var. Ben sabah erken çıkıp gece geç geldiğim için aşırı etkilenmedim. Ama otelde dinlenmek istiyorsanız bir daha düşünün derim. Kaldığım odanın temizliği iyiydi, yattığım yatak rahattı. Hava sıcak olduğu için klimayı açıp yattım, rahatsız olmadım. Odayla ilgili en büyük eleştirim tuvalet ve banyo bölümü. Orayı kim yaptıysa Allah onu bildiği gibi yapsın :) Birincisi, çok küçük. İkincisi, klozet ve duş başlığı birbirine çok yakın. Başlık olduğu yere sabitlenmiş, sadece sağa sola döndürebiliyorsunuz. Buna ek olarak kahvaltı fiyat-performans açısından idare eder. Beklentiniz ortalama üstüyse beğenmeyebilirsiniz. Benim için genel olarak ortalama bir deneyim oldu. Hepsi bu kadar.