Verificado
2/10 Mediocre
13 de oct de 2018
Pia
Ett hotel man absolut inte kan rekomendera. Inget av det som står i informationen stämmer med verkligheten. Vårt rum var en katastrof, det mesta var sönder. Matsalen var en sanitär karastrof. Hygienen var lika med noll. Vill eller vågar inte tänka på hur det ser ut i köket. På en skalla på 5 stjärnor skall detta ha NOLL. Kommer kräva full ersättning tillbaka. Blev sjuk och hamnade på sjukhus. Bakterier i magen. Pia
Pia
Pia, viaje de 14 noches


















