Perfekt beliggenhed i Schwerin i gåafstand til såvel slot, park og alle restauranter, seværdigheder og shopping i centrum af byen.
Vi havde cykler med, som vi fik lov at stille i det aflåste kælder/skralderum. Vi havde booket parketingsplads, men nogle ad de andre gæster havde dobbeltparkeret da vi kom, så vi kunne ikke holde på pladsen. Det klarede hotellet omgående ved, at vi i stedet fik lov at holde på en privat plads rundt om hjørnet - uden betaling. Området er temmelig “livligt” om aftenen, og da der ligger en ryge-bar i gyden ved siden af hotellet var der af og til støj og røg fra barens gæster. Vi boede i penthouse, så vi var ikke særligt generede af det, men da vinduet i soveværelset lå over gyden, kunne der af og til komme røg ind den vej. Personalet var super flinke, rengøringen i top og morgenbuffetten i den hyggelige lille bar-restaurant havde et ret varieret indhold at vælge imellem. Så vi var rigtig tilfredse og glade for opholdet. Balkonterrassen er i dårlig stand, men det advares man om via skilte på terrassedøren. Man kan dog sagtens bruge terrassen, bare man er opmærksom.