Verificado
6/10 Bueno
21 de jun de 2026
Det står i annoncens at det er plads til 10 personer, men det kan vi ikke påstå etter å ha vært 6 stk.
Sengene var smale, rundt 120 cm brede, så det var trangt å ligge to voksne i en seng.
For to barn fungerer det greit.
Man må være forberedt på noe skrik og skrål utenfor leiligheten da det er restaurant/pub rett ved leiligheten.
Leiligheten i seg selv ligger sentralt ift sentrum.
Nina
Nina, viaje de 2 noches















