Verified
8/10 Very good
Jun 14, 2026
Fiyatına göre normal imkanlar 3 kişi kaldık oda gayet kullanışlıydı yalnız odada biraz rutubet kokusu vardı denize yürüme mesafesi olması iyiydi merkezi konumda olması iyiydi gürültüsüz ortam vardı ayrıca resepsiyon çok iyiydi iyi karşıladı güleryüzlü yardımsever personeldi teşekkür ederiz burdan da .Fiyat performans derler ya öyle bir otel bu paraya üst düzey konaklama beklemek mantıksızlık olurdu zaten
İzzet
İzzet, 1-night trip


















