Otel Fotoğraflardaki kadar büyük değil. Gidince bir şaşırıyorsunuz. Yiyecekler yorumlardaki kadar kötü değil seçenek çoktu, bir akşam et seçeneği biraz az geldi. Tadları da güzeldi. Televizyon çok eskiydi, fon makinası kötüydü. İki kere temizlik talebinde bulunduk, ama gelen giden olmadı. İlk girdiğimizde duş jeli yoktu duş jeli yoktu, isteyince geldi, havlu istedik yarım saat sonra geldi. Havuzu kullanmadık yorum yapamayacağım görünüşü güzeldi. Fotoğraflarda Aquapark görünüyor ama o yan otele ait. Personel yardımcı olma konusunda iyiydi. Check-inden daha Erken girmemize yardımcı oldular, temizliği biten odalardan birini verdiler. Yatak çok rahat değil, kalktığımda sırtım ağrıyordu, denize ulaşım iyi araçla götürüyorlar. 10 dk da bir var son servis 6 da . Denizi güzel. Lüks arayışınız yoksa kalınabilir, her şey orta bence