Vi var 3 voksne indlogeret i Atelier Suiten og det var meget snert. "Spisebordet" er et højt bord med 4 barstole taburetter til, hvilket gør det svært at spise ved, nu var det kun 2 x morgenmad vi skulle indtage der og til alt held var det sommervejr så vi kunne sidde ude, i den til gengæld meget hyggelige baghave, fremfor indendørs. Men havde det været vinter og flere måltider man skulle indtage vil jeg ikke anbefale det. Oplysningerne fra udlejer omkring køkkenfaciliteter var korrekte, dog kunne udlejer måske overveje at tænde minikøleskabet på forhånd, da det var slukket ved ankomst, hvilket gjorde, det tog uforholdsmæssigt lang tid at køle mad/drikkevarer ned.
Der var rent sengetøj og håndklæder tilgengæld virkede hverken gulv eller køleskab rengjort. Toilettet var dog pænt rent. Det er et ok sted hvis man bare skal overnatte og ellers er på farten hele dagen. Udlejer oplyser at man ved udtjekning skal støvsuge, vaske op/stille på plads, tørre overflader, køleskab, mikroovn af, han stiller ganske vist også en støvsuger til rådighed men kun med slange på, intet rør og støvsuger hoved, hvilket gør det nærmest umuligt at støvsuge,måske også derfor gulvene ikke virkede rengjorte da vi ankom.